12月28日 就是要喜樂




經文:「你們要靠主常常喜樂,我再說你們要喜樂。」(腓4:4)

神聽到你的歌唱,
祂就彎下身來,
慈祥的臉上帶著微笑,
非常高興的聽著。
然後祂說:

「孩子,唱下去,我在聽,我正要下來拯救你;我將爲你承擔重負,只管緊靠著我,路途不久就會逐漸平坦。」
新譯|荒漠甘泉讀書會

◇◇◇

Rejoice

Scripture: "Rejoice in the Lord alway: and again I say, Rejoice" (Phil. 4:4).

"An' when He hears yo' sing, He bends down wid a smile on His kin' face an' listens mighty keerful, an' He says, 'Sing on, chile, I hears, an' I's comin' down to deliber yo': I'll tote dat load fer yo'; jest lean hawd on Me and de road will get smoother bime by."'
| Mrs. Charles Cowman